Job 15 van 27


Report this listing

Solliciteren



Aankoop Assistent


Functie

Je behartigt het aankoopproces van diverse materialen (handelsgoederen) intern de organisatie door opvolging van stockbeheer en artikelbeheer.
Je bewaakt prijzen, betalingen en levertermijnen om te kunnen anticiperen op mogelijke problemen om een goede klantenservice te garanderen.
Je volgt het optimaal stockbeheer op rekening houdend met diverse parameters zoals verkoopprognoses, speciale acties, levertijden van leveranciers, toeleveringsrisico’s van leveranciers,…
Je voert de administratie uit van een optimaal stockbeheer door o.a. het maken van rotatielijsten, behandelen van bestelvolumes, opmaken van forecasts en contracten naar leveranciers, het maken en doorsturen van bestellingen in overeenstemming met het voorraadproces,…
Je verzekert een optimaal beheer van de artikeldatabase teneinde op elk moment snel en efficiënt over de nodige productinformatie te beschikken.
Je overlegt de logistieke flow met de afdeling Supply Chain.

Jouw profiel

Opleiding: Je beschikt over een Bacheloropleiding bij voorkeur in een economische richting.
Administratie: Je werkt vlot met het MS office-pakket, waaronder een grondige kennis van Excel. Ervaring met een ERP pakket zoals Navision of Business Central is een meerwaarde.
Talen: Je communiceert zeer vlot en professioneel in het Nederlands, Frans en Engels zowel mondeling als schriftelijk.
Aankoop: Je bent proactief, je beschikt over goede planning skills en je kan goochelen met cijfers.
  • De activiteiten van een dienst coördineren en acties ter ondersteuning van het personeelsbeheer uitvoeren (aanwerving, opleiding, ...)
  • De procedures voor het aankoopbeleid van de onderneming uitwerken of aanpassen
  • Professionele informatie en reglementering opvolgen en actualiseren
  • Een standaardlastenboek, een standaardcontract, een referentiecatalogus, ... uitwerken
    Technische ondersteuning bieden aan de aankoopdienst
  • De modaliteiten voor de opvolging van de leveranciers zodanig opstellen dat ontwikkeltrajecten kunnen worden voorgesteld
  • Het strategisch beleid van een organisatie bepalen of helpen bepalen (investeringen, uitrustingen, specialisatie, ...)
  • Streefcijfers van de aankopen bepalen en opvolgen
    De resultaten analyseren en het beleid bijsturen
  • Toezicht houden op de selectie van leveranciers en het toewijzen van opdrachten

Aanbod

Uitdagende job: Een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job binnen een team van leuke collega’s.
Familiale bedrijfscultuur: Werken binnen een familiale onderneming met een hands-on bedrijfscultuur waar onze bedrijfswaarden verantwoordelijk, resultaatgerichtheid, collegialiteit en klantvriendelijkheid centraal staan.
Werkzekerheid: Een gegarandeerde werkzekerheid in een financieel gezond en ambitieus Belgisch familiebedrijf, toonaangevend binnen de sector.
Salarispakket: Een voltijdse functie op basis van 40 uur per week. Een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, groeps-en hospitalisatieverzekering.
Duurzame mobiliteit: Op de fiets naar het werk? Wij bieden de mogelijkheid tot het leasen van een bedrijfsfiets

Solliciteren

Cindy Coppens
033 18 32 21
sint-niklaas@forumjobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht